neděle 12. května 2013

chci vědět, jaký to je

Tohle rozpoležení mi vyhovuje.
Je neděle 15:35, sedim zase doma v oblíbenym home-outfitu (tričko & spodní prádlo), po levé straně káva, cigareta zasazená mezi okousané rty. Ve svý posteli jsem tenhle týden nespala celkem třikrát. Vyspala jsem se na místech, kde jsem ještě nespala, cizí přikrývky, cizí spacák. Na spaní v autě už jsem si zvykla.
Římsa se zdá jako nejlepší místo na přemýšlení/brečení/poslouchání ptačího zpěvu kolem páté hodiny ranní. Občas si přeju mít křídla a odletět.
Sangrie má v sobě víc alkoholu, než by kdokoliv čekal a moje tělo stále kvete do modro-fialova. Do ruky se mi podává spousta alkoholu a já ho se zděšenym výrazem v očích a úsměvem na rtech přijímám. Všechno se kompenzuje spoustou tance. Doma jsem v 6 ráno. Co teď?
Pokud se považuje kouření v dešti za umění (jako že by mělo), tak jsem umělkyně. Z vlasů mi kape voda a neznámý holky maj zkurvený připomínky. Sedim, pozoruju lidi a nakonec všechen čas trávim v knihkupectví, kde si prohlížim knížky. Neumim mluvit s lidma.
Malej pátek.

3 komentáře:

  1. Ráda bych ti darovala jedny křídla..jen nevím velikost.

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj oblíbenej home-outfit je taky můj oblíbený.
    Bezva umění, fakt. ;)

    OdpovědětVymazat