neděle 3. března 2013

tajný trip

Tajnej trip do Plzně. Mam za sebou pěkný víkend s mou soulmate Nicol. Takže jsem nemusela bejt smutná, protože po mém nejtišším únorovém víkendu mě konce týdne už tolik neberou.
VIP Pantheon. Tancování. Líbání.
Nejlepší story o tom, jak nás (obtěžující, ohrabávající) Rusáci pozvali na jídlo, aby si to u nás vyžehlili.. Chvilku jsme s nima (teda spíš N., já se jen usmívala a občas přikývla) mluvily a pořád jim lhaly. Ten jeden mi rusky řekl, že se se mnou chce vyspat. Pořád něco řikal. Nakonec jsme jim díky geniální N. regulerně zdrhly. Díky tomuhle jsem kolem třetí ráno držela dvě velký coly, běžela a smála se. Mrchy. Zrzavý mrchy.
Druhý den ráno jsme je samozřejmě hned potkaly, ale zdrhání nám jde. Ten den bylo vážně nádherně.
Je mi dobře.
Lol



2 komentáře:

  1. Ty rozumíš ruským návrhům na sex?
    A jo, tyhlety tajný výlety jsou ultraskvělý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. N. jo. Já jenom těm francouzskejm (překvapivě).

      Vymazat