pondělí 28. ledna 2013

najdi mě


Jestli to tu čtete často, tak už víte jakej jsem maniak na vany. Paradoxem je, že vana co máme doma je hrozně malá. Je to prostě malá sedací vana pod oknem, takže je v ní navíc zima. Moc dlouho v ní nevydržim.
Dneska se mi z ní ale nechtělo. Bylo mi tam dobře. Za oknem sníh a kolem mýho alabastrovýho těla jenom horká voda. Za celej den jsem konečně cejtila klid. Neštvalo mě, že mam půlku těla z vody venku, že mam konečky vlasů nacucaný vodou. Nastal takovej ten mír v duši. Ono je to tam takový světlý, hodně bílý. Takový strašně nevinný. Byla jsem součástí tý vší nevinnosti najednou. Souhra okolností dnešního světlýho dne. Bílá obálka.
Budu spát v bílym, abych si tu čistotu na chvilku zachovala. A budu se ztrácet na prostěradle. Třeba se tak ráno probudim. S čistou hlavou.

maybe you're the same as me 
we see things they'll never see 
you and I are gonna live forever 

4 komentáře:

  1. Čo by človek nevydržal pre chvíľu pokoja, že.
    Celý tvoj blog na mňa pôsobí tak...britsky. haha. páči sa mi tu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude tou fotkou z Británie v záhlaví, hah.
      Děkuji.

      Vymazat
  2. Krasny clanek :-) Navstevuju tvuj blog casto...nevim jak spravne se vyjadrit, ale vsechno tu, kazdy sluvko ma svy kouzlo....neco me sem pritahuje. Je to tu k sakru vazne fajn! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Alabastrový tělo? Áááuummm... /Eh, toho si nevšímej./
    Já se koupala naposledy v létě. (Taky máme malou vanu /a píše se to s dvěma "n" nebo jedním? nikdy nevím :D/, vždycky mi táhne na nohy.) Což je zvláštní, ale v zimě to nejde, to jsou doma rodiče a já musím mít naprostej klid a aby kolem nikdo nebyl.

    OdpovědětVymazat