středa 11. září 2013

kuchyňský linky a gauče

Poslední měsíc prázdnin byl.. boží. Jo. Většinu jsem strávila v Praze. Stalo se mi pár věcí, ze kterejch jsem si vzala nějaký ponaučení, například neusínat opilá ve vaně.
Važně zatraceně dobrý činnosti a ne-činnosti, třeba jen ležet v peřinách, listovat knihou s obrazama a poslouchat u toho Joy Division (kdo by to nechtěl aspoň jednou zažít?).
Cestování, vlaky. Tramvaje, autobusy. Držení úst, když jedu načerno ve WéCé kabině nejmenovaného vlaku a chvilkama se pořád směju. To jsem udělala poprvý, těžko říct, jestli naposled. A tak vůbec, držení. Držení úst.
Člověk si hned připadá míň bizarní. Lepší. Hezčí. Hlavně chtěnej.
Nikdy jsem netušila, že člověka může rozmazlovat něčí povaha nebo prostě celá ta osobnost.

co mi dělá radost a mám to tak nějak spojený právě s Prahou



Jinak mam kotě. Jmenuje se Noel. Když si hraje, je komickej jako Fielding a občas je to hajzl jak Gallagher.




4 komentáře:

  1. Jo... když bvíš jak na to je praha skvělé místo pro různé nové věci :3
    A to kotě je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, v peřinách s knihou a Joy Division, to musí být blaho.
    A Noel je tak ňuňatý! Už říkám i Yuki, že je ňuňatá, ehm... Když já si nemůžu pomoct...

    OdpovědětVymazat
  3. miluju kočkyy, Joy division a líný dny v posteli.

    žijeme od prázdnin do prázdnin

    OdpovědětVymazat
  4. se máš, já týhle prázdniny promrhhala, myslim
    zato ve vaně usínám i neopilá, takže mám trénink

    ach to kotě. já chci taky kotě. kde se vůbec berou koťata, já to nezvládám.

    OdpovědětVymazat