sobota 13. července 2013

pod přikrývkou tvý vůně

Tak jsem se rozhodla vzít si tě, omotat si tě kolem prstu. Kolem prostředníčku levý ruky. Spolknout tě jako tu nejdražší pilulku na celym špatnym světě. Na oplátku jsem tvoje. Můžeš mi rozmazávat rtěnku ze rtů po těch tvých. Držim se tě jako špína za nehtama. A jediný po čem toužim je vlízt si s tebou do vany, ve který spláchnem zbytky z fisízovatý země, co byla naší postelí po několik sekund. Nebo možná hodin, s tebou je čas relativní.
Vlastně jsem se nerozhodla přímo já, tak jako spíš něco ve mně. Je to jiný. Je to "je t'adore" nápis z modřin na stehně. Je to nemoc. Je to šílenost. Je to wow. Je to tak hrozně moc správně.
Nepřítomná pro okolí, schovaná ve skříni pod postelí.
Tak si mě vezmi taky, omotej si mě kolem prostředníčku pravý ruky, protože budem z výše fuckovat svět.

6 komentářů:

  1. Jó, tohle je skvělý. Taky si chci někoho omotat - spíš se ale v tom vždycky zamotám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vždycky složitý, ale někdy zároveň i hrozně jednoduchý!

      Vymazat
  2. taky se tak vyžíváš v tom, když můžeš někoho poslat do prdele?

    bezcitnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Posílam tam jenom lidi, který si to zaslouží. Jakože jich je dost.

      Vymazat
  3. jéé, to bych snad i ukradla! ale dělat to nebudu.)

    OdpovědětVymazat