pondělí 17. června 2013

dějou se věci

Čas na psaní.
Poslední dva týdny byly dost náročný.
Prodělala jsem zánět ledvin, ze kterého jsem byla úspěšně vyléčena, Myslím, že tomu nepomohly ani tak moc ty antibiotikové pilulky (4x denně, mmmm), jako spíš naprosto boží víkend.
Další týden byl oproti tomu předešlému náročný hlavně na mé psychické já. Ale zvládla jsem to, takže jsem ho mohla zakončit hezkym pátkem, sobotou a nedělí. V obklopení těch nejlepších lidí a dobrým stavem mysli.



Začala jsem zase fotit na film, těším se, až si nechám ty fotky vyvolat. Když to vyjde, budu mít během léta i polaroid.
Se svou ženou N. trávím hodně času a jsem ráda, že tu někoho mám. Můj problém je, že jsem hrozně moc náročná na lidi a nechci trávit čas jen tak s někým. Nepřijde mi to špatný, spíš naopak.
Nestojim o to, aby mě všichni měli rádi. Stojim o to, aby mě několik lidí zbožňovalo.


 v poslední době bych pořád jenom koukala na trainspotting

6 komentářů:

  1. Já tě zbožňuju. ;)
    Ale jo, taky to tak mám. Nechci trávit čas jen tak s někým. Což ostatně dělám celý čas, co jsem na kolejích. Trávím čas "jen tak s někým" a ne s těmi lidmi, se kterými bych chtěla. Zoufalý.
    Doufám, že ty fotky pak budou někde k vidění. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó!
      Taky jsem často s lidma, se kterýma nejsem zas tak moc ráda, možná se jim jenom snažim přijít na chuť nebo tak, ale raději se tomu vyhýbám.

      Vymazat
  2. Často sem s lidma jakože "jen tak s někým" a neni to nijak moc záživný. Taky sem málokdy jen tak sama sebou sama se sebou. A jen malej zlomeček celýho toho životního času můžu bejt s "těma pravejma" lidma (třeba ve Fantazii). A to je podle mě správný, protože kdybychom trávili všechen ten čas jenom s "těma" pár lidma, stali by se tak tím "jen tak někým." Ztratilo by to to kouzlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale takovýhle lidi by se neměli stát jen tak někým, alespoň ne nějak jednoduše.

      Vymazat
    2. No právě. Ale takhle je to správně. Sice ne nejlíp, ale taky ne nejhůř.

      Vymazat
  3. taky jsem nedávno koukala na trainspotting... tak nostalgické.
    na polaroid se mi doma práší, peníze na film vždy omylem propiju.

    OdpovědětVymazat