pondělí 18. března 2013

wasted

V hlavě moc myšlenek. Špína, humus, vyhoď to z okna. Ne, prosim teď ne.
 Hledam řešení, probíram se vlastní hlavou několik hodin a nedávam to znát.
Chce se mi běžet.
Běžim.
Jeden kilometr, druhej.. a nakonec skoro osm.
Pocit, když doběhnu a točí se mi celej svět, začíná bejt pomalu návykovej
Nakonec je mi z toho dost blbě, bad trip.
Složim se na dlaždičkách a počkam, až se to trochu uklidní.
Každopádně. Nevim. Jenom wow.
Tolik o mym dalšim návyku. dalšim typu sebedestrukce.
Nechci. Neudělam to. Nemůžu. Slibuju.

Pohled na lidi skrz prosklenou stěnu kavárny je dost smutnej. Skrz sklo a obrovský sněhový vločky.
Jsem sice smutná, ale cítim se lepší než ty lidi, co jsem pozorovala.
Dokázala jsem v tý zimě čtvrt hodiny sedět na lavičce a číst.
Pořád si jen musim něco dokazovat.
I'm a bad person.
Křičim a nadávam.
KURVA

"Já se zatím už po dvanácté snažím opustit své tělo, a celou dobu jsem akorát šíleným záchvatem dušnosti vrhána zpět do tmy mého dokonale zatemněného pokoje. Je 12 hodin 45 minut a já už pět hodin nedělám nic jiného, než že ležím v posteli a kouřím. Jediný zdrojem světla je rozžhavený konec cigarety, který při každém potáhnutí zazáří. Podívám se dolů na svoje tělo a najednou věřím, že tady tu věc s plícema a krevním oběhem a vším jsem vlastnila jako parazit z jiné galaxie, který se za účelem výzkumu... No jo no. Každopádně jsem před několika hodinami na jeden kratičký okamžik najednou už nebyla uvnitř. Odtrhla jsem se od něj jako jakýsi podivný obal ve tvaru mraku nebo jako vzduch a úplně přesně si uvědomila ten okamžik, kdy jsem nějakou silou, nad níž nemám kontrolu, byla zatažena zpět do tohohle plesnivějícího krámu. Už dál nemůžu. Tahle síla je bůh. Boha nenávidím."


Brzo bude teplo.

2 komentáře:

  1. Snad už bude!
    No jo, ten adrenalin z běhání (běhalas?) je fajn. Mám z toho chuť běžet tou velkou spojovací chodbou mezi budovama na kolejích, ale asi by mě chytla nějaká baba z vrátnice, proč tam běhám... Uh, člověk tu nemá žádnou svobodu (kecám, svoboda je druhé jméno kolejí :D).
    Taky si musím pořád něco dokazovat...
    Z čeho je ten úryvek? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chci taky běhat. Ale zdřejmě nejsem tak šílená na to abych to provozovala v tomhle počasí. Mimochodem ležení a koukání do stropu je nejlepší činost..

    OdpovědětVymazat