úterý 22. ledna 2013

jazyky

Nemluvim, nemam hlasivky/jsem zase sick. Party ve stylu skins, tak to mám asi nejradši. A růžový cigára už nejsou růžový, cigára bez stylu Isabelle.
 Tak třeba kouřila ruské cigarety, které měly světle fialovou barvu, takže vypadaly jako rtěnka; přejmenovala je na Rasputinky". Když některá z nich odmítala zhasnout i po několika pokusech o zadušení, Isabelle vždycky vyhrkla: ,,Ona odmítá zdechnout! Jako Rasputin."
Lidi nejsou přesvědčený o tom, jak strašně hezký těla maj. Věřim tomu, že i vy máte krásný těla.
Jinak si připadam chvilkama dost stupidně a smutně zároveň. Konečně jednou aspoň vim, kvůli čemu. Snad to k něčemu taky bude. Čekam na dopisy (mezitim, než jsem dopsala tenhle článek, už jeden z nich držim v ruce). A jsem nedočkavá a fotky už mam.

Chci léto. Holý nohy, ujetý sluneční brejle a venkovní flákání se.


Ničení trik staršího sourozence.

9 komentářů:

  1. Mě dneska pochválili kůži, tak mi to udělalo radost na celej den. :)
    A ty máš taky fajn tělo, kůži a klíční kosti...
    Taky čekám na dopisy... Snad přijdou.
    Ach léto! Nebo aspoň jaro, ať můžu vynosit svoji skvělou koženou bundu a děrovaný punčochy.
    Trika ničíš hezky. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji ti moc. :)
      Obávám se, že se jeden ztratil. Ale snad ne.
      Snad se brzo oteplí.

      Vymazat
  2. Patřím mezi ty co si myslí že nemají hezký tělo. Nemám ráda svoje nohy a břicho ale zas se mi líbí moje klíční kosti a pihy.
    Já tričko ničila v pátek,moc se mi to nepovedlo. Ale líbí se mi ten pocit,že nikdo nebude mít stejné tričko jakou já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky k ním patřím, ale už na sobě pracuju. :) A určitě jsi stejně krásná!
      :)

      Vymazat
  3. těla jsou tak zvláštní a krásnej dar přírody. to obličeje, ty mne dovedou mnohy vyděsit skoro k smrti, ale těla... Kdyby lidi neměli obličeje, jenom tvář ve stylu těla, všechno by bylo krásně čisté a jako se zalehlýma ušima.
    chci léto, chci jaro, chci nosit síťovaný punčochy a odhalovat inkoustovaná záda.

    OdpovědětVymazat
  4. To by bylo krásně děsivý.
    Přesně to chci taky, akorát nemám inkoustovaná záda.

    OdpovědětVymazat
  5. beřekl bych, že to triko ničíš

    Taky chci léto...a venkovní flákání se...ještě pár měsíců (do hajzlu!)

    OdpovědětVymazat