sobota 29. prosince 2012

hmmm

Celá zahalená v černý se potácim po neznámym náměstí. Moje chůze je divná kvůli botám na vysokym podpatku. A nebe je zamračený. A lidi nemají obličeje.
Už nosim vysněnej červenej baret. Čucham k novym knihám.
Norimberk je skvělej. Akorát tam maj skoro identický ulice. A hrozně drahej silnej svařák. Haluz.
Fotim olympusem na film, neni to úplně takovej ten old, ale je to zábavný.
Nebaví mě už všechno to jídlo. Asi tak jako všechny. Chm.

norimberské foto by Viki

Posloucham Placebo.

5 komentářů:

  1. taky bych chtěl fotit na film, ale ještě radši bych chtěl točit, takže pokud si někdy nějakej ten foťák koupím tak bude digitální...každopádně ten film je kůl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo točit by bylo taky skvělý o.O Mam hrozně moc nápadů, ale realizace v nedohlednu.

      Vymazat
  2. Roccerka

    přesně tak...už mě nebaví to pojídání cukroví a dalších bezvýznamných věcí, co se týkaj prosincovýho období...stačilo by zajet na nějaký místo, který neznam - aspoň bych přišla na jiný myšlenky

    OdpovědětVymazat
  3. Když se kouknu na cukroví, je to jako bych se koukala na židli. Vůbec nechápu jak to může ještě někdo jíst. Mám v sobě cukru na měsíc dopředu.
    Foťákem na film jsem fotila. Vyfotila celý film, ale osvítilo se mi to, jelikož foťák je to starej a nešel vymotat jak by měl.
    ps.: Na té fotce vypadáš tak zvláštně, hezky, matně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufam, že se mi ty fotky taky neosvítí, jsem máslo.
      Dík :)

      Vymazat