pondělí 22. října 2012

ukaž mi žíly



Mlha je všude. Za oknem, za postelí, prostě všude. Ráno budou moje plíce plný mlhy, až poběžim do školy. Našla jsem svoje běhací období. Nutkání se rozeběhnout. Pak jenom běžim podzimníma ulicema a lidi na mě civí a přemítaj o tom, proč asi běžim. Ne každá Lola běží o život. Nakupuju levný blbosti, dělaj mi "radost".
V posledních několika měsících hodně přemejšlim o mlíku. I ta mlha vypadá mléčně.
Starej klášter je ještě děsivější než dřív, ale pořád krásnej. Děsivě krásnej.
Plnim si sny. Plň mi sny.


moje oblíbená sklenice

ahoj, váš zasranej ufon L.




5 komentářů:

  1. Já běhání ráda nemám. Zvlášť tedy když nám uteče pes a já musím běžet ho chytit.
    A mlíko jsem nějak přestala pít. Měla bych změnit svůj styl života.

    OdpovědětVymazat
  2. Já neběhám. AL ejen proto že mě vždycky někdo uvidí. Je to stejný jako když na tebe někdo kouká při jezení.....fň
    Mlha je podle mě božská. Avšak ta městská na zdraví fakt nepřidá.

    OdpovědětVymazat
  3. tu písničku.
    tu někdo zná?
    miluju ji moc.vzpomínky.

    OdpovědětVymazat