úterý 14. srpna 2012

rozteklá řasenka

Šla jsem se koupat po půlnoci. Znechuceně jsem se podívala do zrcadla a vlezla si do vany. "Nedokážu popsat, jak mi je." Horká voda střídá ledovou, pro mě neexistuje nic jinýho.  Nechat vodu hladit svý tělo. Zapejkat do znetvořenýho odrazu vlastního obličeje. Cestička z kapek až do postele.
Jela bych v tabletkách, kdybych všem říkala pravdu. Nevim. Jsem zkažená, dělá mi to dobře.
Chodit ulicema je dobrodružství. Je jedno, jestli je známe nebo ne. Wow. Prostě wow.
Vsakuju se do přikrývek a dejcham vůni, kterou jsem smyla.
 

P.S. Vypadam jak coura, když si otvíram plechovku piva a moje rty přitom svírají sladkou cigaretu. Všichni na mě civí a zároveň mě soudí, vyjímkou jsou jedinci, co by obtáhli i vlastní sestru, ty jenom civí. Ten pocit, znáte, ne?


3 komentáře:

  1. Máš hrozně zajímavý blog, ještě jsem takový neviděla.. Někdy mám dojem, že ti rozumím, a pak mě něčím překvapíš..

    OdpovědětVymazat