pondělí 14. května 2012

Jak jinak



Už dlouho jsem s nikym nebyla ve vaně a po dlouhý době jsem si spálila ramena.
Mam za sebou několik dalších hezkejch dní.. samá příroda, kouř, flašky a fajn lidi.
Zakázaný exempláře ze snů mizí, spíš se mi zdá o věcech, co se už staly.
Všechno moc utíká.

Poslední přečtené knihy.


"Pokud se rozhodli sedět tak blízko plátnu, bylo to proto, že by nepřežili, kdyby jako první nepřijali filmový obraz, který po jejich řadě navštívil druhou, třetí, a dál skákal řadu po řadě, od diváka k divákovi, od oka k oku, až se úplně vykoukaný a použitý, zredukovaný  do velikosti ubohé poštovní známky a zcela ignorovaný poslední řadou milenců ve dvojitých křeslech s velkou úlevou vrátil ke svému zdroji - do promítací kabiny."

Všude jsou vagíny.



Ale já v tomhle vidim i Pannu Marii.


Jinak se můj život hemží malejma bolístkama jako jsou tyhle. Připomínaj mi nějaký chvilky.



2 komentáře:

  1. Ty kalhotky jsou vtipný. A na ty knihy se kouknu..

    OdpovědětVymazat
  2. kalhotky sou drsný a v malůvce taky vidím pannu marii XD

    OdpovědětVymazat