středa 30. května 2012

Absolutno

Ziky tu neni. Žádný bludičkoidní rozhovory. Vlastně jo, skrz dopisní papír. Ester je mrtvej. 
Poslala jsem jí už dva dopisy. A jeden Lintu. Když nespim píšu dopisy.
Začetla jsem se do žaludečních bolestí Kurdta Kobaina. Nejradši bych...otevřela svůj heart-shaped box, otevřela krabičku nabouchanou nikotinem a vytáhla z ní jednu winstonku.. ale neudělam to.
Mam fakt ráda kočky, předevšim jedno perský kokainově bílý kotě <3 Celýho bych ho spapala. Jo fakt, spapala.
Embrya s ploutvema a děsivý sny. Ernest Hemingway mě chce zabít. I několik dalších. To se tak stává.
Nakonec všechno bude krásný. Anglie. Jo, bude to krásný.
Posloucham Goo od Sonic Youth a Farm od Dinosaur Jr. Baví mě to.
Slyšim křik ptáků, posílá ho sem slunce prosvítající skrz žaluzie.






3 komentáře:

  1. mam stejný nadkolenky a kočky jsou vždycky bezva. Na spapání obzvlášť.
    a tak dál

    OdpovědětVymazat
  2. Áno, kočky jsou opravdu "k sežrání". Krabička nabouchaná nikotinem, tu miluju...závislost je svině.

    OdpovědětVymazat
  3. Kočky sou osobnosti, já vim. A Ziky je tady. Tady, přímo teď. Čekám na tebe když mi nebereš telefony. Zabila bych tě. Zabiju tě. Jednou jo. A pak budeš zas živá. Si jako neodbytnej parazit. Takže bludička. A to miluju, dyť víš. Chybíš mi, Vous Manquez, jak si řekla. Paříž a to všechno, co s tim souvisí. chci oživit Estera a tak to taky udělám. Ať mi políbí prdel. Měj se fajn, piš básničky a kresli vany uprostřed místnosti. Na nožičkách. Chci mít tu velkou zelenou flašku ze skla, jako sou od vína, ale v postelový velikosti. Uvnitř budu mít polštáře a vodní dýmku a budu na ní liháčem psát že "FUCK THE SYSTEM, FUCK THE WORLD!" A jednou tam spolu budem spát, když je Ester takovej sráč a neumí si toho vážit. Možná je lepší že je mrtvej. Občas. Je to hnusný, ale je to tak. Sem proto špatná?

    PS: stále nevím, jestli umírám nebo jen bloudím. A co ty, umíráš, nebo jen bloudíš? A víš to vůbec? Ptevři oči!

    OdpovědětVymazat