pátek 20. dubna 2012

Pod nulou

únor 2012

Přihlášená na blogu už druhým dnem a stále žádný článek. Asi mi ty popraskaný prsty brání psát. Stejně jako popraskaný rty mluvit. Možná je lepší prostě jen mlčet.
Nejsem jediná, kdo má rád modřiny, odřená kolena a prostě takovýhle tyhle věci. Divný stvoření.
V poslední době se mi dost zdává o chlapcích. Z těch snů mám zvláštní pocit... vlastně si je skoro nepamatuju. Nebo si je pletu s realitou.
V Praze jsem byla na LaChapellově výstavě (Rudolfínum - Tak pravil LaChapelle).
Kritika společnosti, krása pohledět.


Courtney Love - Pieta

Užívám si klidný večer, sosam mléko, dáš si?
Čím dál tím víc si přeju flákat se u moře. Ta zima mě zabíjí. Chybí mi to, že nemůžu jen tak jít ven a fláknout sebou u řeky na zem. Chybí mi noční dobrodružství a noci strávený na parapetě. Chybí mi mé akční já.
Místo toho celá praskam.
furt vás mam ráda



Žádné komentáře:

Okomentovat