pátek 20. dubna 2012

Hloupý a němý

duben 2011

Nudila jsem se ve škole a pozorovala lidi.

Kus života nás učí věci, co nikdy nebudeme potřebovat. Je to zbytečný.. Uklízení je zbytečný. Proč to dělat, když stejně pak nic nenajdu, vnitřně mě to neuspokojí... Až budu chtít, udělam to. Mám ráda svůj chaotickej prostor. Když to tak vezmu, je tu hodně zbytečných věcí. I vztah asi. Mít vztah je sice vážně hezký, ale ne u lidí, co vídam.
Všechno je to v lidech. Chovaj se jak banda kreténů, který neví a maj jen pitomý vtipy. Oni jsou tady, žerou všechny ty nesmysly, co do nich cpou. Jejich problémy jsou k smíchu. Tím nechci říct, že ty moje kinder-problémy jsou horší, ale nemusím je někomu cpát, aby mě politoval, a dělat z nich nevyřešitelný potíže. To je pěkná blbost. Smutné. Jejich poznámky na mě, na mé přátele. Jako by mě to mělo rozhodit... jenže já si jen řeknu, že jsou naprosto stupidní a jdu dál. Jejich zbytečný činy. To prostě nemůžou jít a držet hubu? Oni si to asi těžko uvědomí. Stádo oveček - hele, ta je nějaká divná, zahlásíme na ní.
Každej den být znechucená z lidí, co míjim. Nejde to moc ignorovat, chce se mi z toho zvracet. E=mc^2, jo, ale pomůže ti tohle, až tě budou mlátit, smát se ti? Ne. Pomůže ti, že doma budeš mít uklizeno? Nejspíš ne. pokud ty pokrytce nebudeš chtít zabít a pak budeš potřebovat odklidit jejich těla, potom by úklid domova byl fajn praxe.
A tak se izoluju od většiny lidí, nacházím v hlavě lepší světy, směju se "němým hloupým" lidem a kouřím cigarety.
I SEE DUMB NUMB PEOPLE

Žádné komentáře:

Okomentovat